دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

نظرسنجی مجله زندگی ایده آل و مجله خانواده سبز
نظر سنجی مهم مجله معتبر خانواده سبز برای انتخاب موفق ترین خواننده ی 5 سال اخیر برگزار می شود و دوستان چاوشیست بار دیگر اتحاد خود را برای بالا نگه داشتن محسن چاوشی ثابت خواهند کرد و متقلب بودن مجله ی زرد ایده آل را بار دیگر نشان خواهند دا     د.
بلیط کنسرت مجانی برای شما ...برای رای به محسن چاوشی در نظرسنجی مجله خانواده سبز
 عدد 10 را به 20009626 ارسال کنید

                                                           

لطفا برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب ...



نظرات شما عزیزان:

masoud
ساعت12:16---28 دی 1390
,webloge khojeli dari .makhsosan vase mohsen chavoshiye ke ejghameپاسخ:lotf dari azizam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM